Rady a tipy při prodeji - 4. díl: Kde inzerovat byt nebo dům?

Rady a tipy při prodeji - 4. díl: Kde inzerovat byt nebo dům?

Jsme v 21. století a světu vládne internet a sociální sítě. Tak kde tedy nemovitost nabízet?

Prezentace nemovitosti na internetu

Realitní servery

Nejnavštěvovanějším realitním serverem jsou Sreality.cz a RealityIdnes.cz. Jsou to placené servery, jsou nejefektivnější a také nejdražší. 

snimek_obrazovky_2023-09-12_101108

Možná si řeknete, že si nemovitost vyinzerujete na serverech, které jsou zdarma, jako např. Bezrealitky.cz a zájemci se hned pohrnou. Jaké překvapení vás bude čekat, když po vyinzerování nemovitosti na prodej vám zavolá nespočet realitních makléřů, kteří vám budou nabízet své nadstandardní služby a potom budou chtít vaši nemovitost do své nabídky. A teprve potom se možná ozve pár zájemců. Ani vám rozhodně nepomůže do inzerátu napsat bez RK, RK nevolejte nebo prodám pouze přímému zájemci. Makléři se jen tak nevzdají a věřte, že je to někdy docela frustrující. 

A také byste měli vědět to, že společnost Bezrealiky.cz vlastní realitní kancelář. 

Hlavní důvod, proč je neefektivní inzerovat na bezplatných serverech je ten, že oslovíte malý počet lidí.

Sociální sítě

Světu vládne internet a sociální sítě. Nejvíce uživatelů sociálních sítí najdeme na Facebooku a Instagramu. Facebook (4,85 mil.) a Instagram (3,6 mil.) mají dohromady 8,45 mil. uživatelů v ČR. Takže se určitě vyplatí těchto sítí využít.

LinkedIn je profesní sociální síť, na které se setkávají profesionálové a diskutují o svých pracovních zájmech. U nás není až tak rozšířená, ale uživatelská základna se rozrůstá, dnes čítá asi 2 mil. uživatelů.

A v neposlední řadě nesmíme zapomenout na YouTube. Říkáte si, že to není sociální síť? Na první pohled možná, ale ruku na srdce. Kdo z nás nikdy nepoužil YouTube k vyhledání postupů, informací atp.? S více jak 8 mil. uživateli se řadí mezi nejnavštěvovanější platformy na českém internetu, tak se určitě vyplatí být i tady.

uzivatele_socialnich_siti

Hlavní důvod, proč byt, dům nebo pozemek vystavit i na sociální sítě je prostý: čím více lidí oslovíte prodejem dané nemovitosti, tím více lidí bude mít o nemovitost potencionální zájem a tím pádem máte nespočetně větší šanci najít kupce za nejvyšší možnou cenu.

Je rozdíl oslovit stovky nebo tisíce lidí.

Prezentace nemovitosti tzv. offline

Sice světem vládne internet, ale nesmíme zapomínat, že jej nepoužívají úplně všichni. Takže vyvěsit prodejní plachtu nebo pověsit letáček na společnou nástěnku v bytovém domě na škodu určitě nebude.

 

Pakliže i Vy přemýšlíte o prodeji a chtěli byste precizní prezentaci, která zasáhne tisíce lidí, neváhejte se mi ozvat. Nezávazně se potkáme, Vaši situaci probereme, a když Vám vše bude dávat smysl, pustíme se společně do spolupráce.

 

Ing. Tomáš Nechvátal
Autor: Ing. Tomáš Nechvátal

Jsem realitní makléř, manžel a táta na plný úvazek. Nepracuji pro největší realitku, ale přesto ročně pomůžu klientům prodat a pronajmout desítky nemovitostí, protože se nebojím zodpovědnosti a neutíkám od sebemenšího problému. Nevzdávám se a dotahuji věci do konce. A je to vaše důvěra, kterou do mě vkládáte a která mě naplňuje energií, kterou stoprocentně věnuji každému prodeji nebo pronájmu.

Proto neustále makám nejen na lepších prezentacích vašich nemovitostí, ale hlavně na sobě. Využívám moderní technologie, jako jsou poutavé videoprohlídky, marketing na sociálních sítích, webové stránky ke každé zakázce a baví mě vymýšlet celkovou prodejní strategii. Protože každá nemovitost je jiná, každý majitel nemovitosti řeší jinou životní situaci a proto si také každý zaslouží individuální přístup.

Potřebujete prodat, koupit nebo se jen na něco zeptat? Neváhejte se mi ozvat.

Ing. Tomáš Nechvátal

 

Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení