26. 1. 2024
Když mi zavolal majitel domu, vyklubal se z něj kamarád z intru, se kterým jsme se skoro 20 let neviděli. Že mě sleduje na sítích a že s manželkou delší dobu přemýšlí, že by prodali svůj nově postavený dům. Člověk míní a život mění, říká se.
Dnes již máme nějakou dobu prodáno. A jestli chcete vědět, jak to s odstupem času hodnotí prodávající, ale i kupující a co všechno úspěšnému prodeji předcházelo, tak čtěte dál.
Dům byl zkolaudovaný, ale jelikož jsou oba dost časově vytížení, tak chybělo tzv. doladit spousty věcí. Mimo okolí domu, zahradu, plánovanou pergolu, garáž a zastřešení pro auta před garáží, byl pro skvělý prodej zásadní interiér. Protože zahradu a okolí domu si noví majitelé upraví.
Uvnitř chyběly dveře s obložkami, svítidla a další dodělávky. Domluvili jsme se, že tohle ještě před prodejem pořeší a dotáhnou to do konce. A dotáhli!
Prodej jsme spustili někdy před prázdninami minulého roku a po třech prohlídkových dnech jsme společně vybrali mladý sympatický pár, kterým Vysočina učarovala a samotný dům, místo a okolí také.
Interiér byl perfektní, ale co zahrada kolem domu?
Takto nějak to měli v plánu, ale finální řešení bylo na majitelích nových. A jako inspirace nám vizualizace posloužili dobře.
Stejně jako pro všechny mé prodeje jsem i zde zpracoval WEBOVKY domu, kde zájemci našli veškeré informace.
Úspěšný prodej není jen o samotné nemovitosti, ale také o jejím okolí. O lokalitě, kde se nachází. A Vysočina je kouzelná. Posuďte sami ve videoprohlídce ZDE
Jak to vypadá z pohledu čísel?
Dům jsme dali do nabídky v polovině května. A nejen na realitní servery, ale spustili jsme několik prodejních kampaní na sociálních sítích a také na YouTube.
Prostě a jednoduše, když chceme najít kupce za maximální možnou tržní cenu, musíme efektivně oslovit co největší počet lidí. A nám se za měsíc a půl podařílo oslovit přes 3000 potencionálních zájemců a z toho se na web domu prokliklo 2 659 z nich.
Zájemců se hlásilo hodně. Proběhly 3 prohlídkové dny, na které jich přišlo 12. Dopředu jsem jim poslal odkaz na webovky domu, aby měli k dispozici kompletní informace a přesně věděli, na co se jdou podívat. Protože to samozřejmě není jen o pěkných fotkách nebo videu.
Jelikož se hlásili další zájemci a všichni, kdo se účastnili prohlídky o této zkutečnosti věděli, tak po prohlídce jsme se domluvili, že mi dají vědět jejich zájem.
Prodejní cenu se nám podařilo navýšit o 210 000 Kč. A ikdyž kupující zaplatili víc, tak přesto byli a jsou spokojení. Nevěříte?
A co mě úplně nejvíc potěšilo? Kamarád měl představu o prodejní ceně asi o 1,5 mil. Kč nižší. Takže ikdyž si někdo řekne, že makléři nebo realitce zaplatíte provizi a o to máte z prodejní ceny méně, tak to v mém případě neplatí.
Protože když by se majitel pustil do prodeje sám, tak utrží o dost méně. A věřte, že se mu z jeho okolí zájemci ozývali (samozřejmě potom, co jsme umístili nabídku prodeje domu na trh) a jejich představa byla ještě nižší, než majitel požadoval.
V případě, že i vy řešíte něco podobného, tak se mi neváhejte ozvat. Nezávazně si popovídáme, navrhnu Vám nejvhodnější řešení a když Vám bude spolupráce dávat smysl, pustíme se spolu do toho.
Autor: Ing. Tomáš Nechvátal
Jsem realitní makléř, manžel a táta na plný úvazek. Ročně pomůžu klientům prodat a pronajmout desítky nemovitostí, protože se nebojím zodpovědnosti a neutíkám od sebemenšího problému. Nevzdávám se a dotahuji věci do konce. A je to vaše důvěra, kterou do mě vkládáte a která mě naplňuje energií, kterou stoprocentně věnuji každému prodeji nebo pronájmu.
Proto neustále makám nejen na lepších prezentacích vašich nemovitostí, ale hlavně na sobě. Využívám moderní technologie, jako jsou poutavé videoprohlídky, marketing na sociálních sítích, webové stránky ke každé zakázce a baví mě vymýšlet celkovou prodejní strategii. Protože každá nemovitost je jiná, každý majitel nemovitosti řeší jinou životní situaci a proto si také každý zaslouží individuální přístup.
Potřebujete prodat, koupit nebo se jen na něco zeptat? Neváhejte se mi ozvat.
Ing. Tomáš Nechvátal